WAY OUT WEST (FEEEEZT!)

Hey peeps. Min hjärtas gud kommer till Way out west, och då måste man ju åka dit. Har varit sugen men nu blev det liksom definitivt att vi åker, GÖTT! Tågbiljetterna var inte ens spec dyra (pjuh) och tälta kan man göra på lisebergs camping, myyyyz!
Sen att hultsfredsfestivalen ställts in (!) känns ju sisådär, mitt i varma sommaren och med många vänner som hade tänkt åka dit. Större anledning att åka till emmboda, gott folk!

Har spenderat de senaste dagarna ätandes på joannas land, tedrickandes hemma hos julia och jobbsökandes (och fått!!!!) samt svettandes i den afrikanska värmen vi havar här i estocolmo. Hjälp mig någon typ.


Mitt hjäärtaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0