SÖDRA LATINS SLUTSKIVA






Jag har inte haft så hemskt mycket tid över dessa dagar då jag och alla mina närmaste vänner tagit på sig studentmössan och sagt tack och hejdå till gymnasietiden. Jag var hursomhelst på Södra Latins slutskiva igår och det var hur kul som helst! Extra kul att träffa Freddan och Elena igen, inte alls ofta det händer.
Ett plus i kanten var att selecta-automaten vägrade släppa ifrån sig chokladkakan jag och Fanny tryckt att vi ville ha, så jag hoppade på den och så trillar chokladen OCH pengarna ner, haha. Så då köpte vi en till. 2 för priset av 1, check!
I säng vid fyra nånting, jag åt mottagningsrester när jag kom hem som sagt, och läste aftonbladet (?).

Idag är det gratiskonserter på skeppsbron; Timo och Fibes, oh fibes! är tanken att jag ska se. Vi får se var kvällen slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0