NEVER ENDING

Jag har knåpat ihop den här, som egentligen inte är märkvärdig alls, men jag har döpt den till Never ending sommarlov, vilket kan vara lite läskigt i sig. Jag menar, jag har ju egentligen inga förpliktelser till någon skola numera. Snittet landade på 19,4 vilket är helt fantastiskt bara det, jag menar - tänk att äntligen få slappna av? Konstigt med en söndag i förrgår utan pluggångest, till exempel. Så Himla Skönt!!!!!!!!!! (och självklart lite läskigt)

Så, kontentan av det hela, nu börjar livet och detta är tonerna till det.

Tumblr_l41yk9qkvy1qag73jo1_400_largeTumblr_l0y3bl6fbq1qakr18o1_500_largeTumblr_kppzdjqjg51qzcso1o1_400_large20090817142717

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0