tio snedstreck sju

Går ju som sagt på penicillin nu, lagom kul att få massa sms som berättar var vännerna höll hus i går kväll, när man själv låg i sängen och tittade på Walk the line (som i och för sig inte är fy skam men liksom... hallå). Sommar!, Treat, Trädgården, F12, Berns, liksom lägg av att göra sånt utan mig. Haha.

Har spenderat förmiddagen tittandes på den sämsta serien ever - Tough love. Ett gäng trökiga kvinnor som inte kan skaffa sig en man på egen hand får hjälp i tv-rutan ungefär, och det slog mig när jag läste Blondinbellas blogg att hon har samma problem som en av tjejerna där, vilket var att hon satte jobbet före hela tiden. Jajajajaja Bella har sin Nisse men ändå - nätverka hit och dit. Kan man inte bara ha kul istället, undrar jag?

Och en grej till. Varför är det ingen som städar här hemma? Är det meningen att jag ska behöva göra det själv? Nån som vill komma och städa, pliiiiis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0