P a r a n t e s

(Jag har satt mig själv i husarrest, på sin höjd ett besök till ICA Maxi eller sådär. Iallafall till söndag. Här ska vilas och kureras, knapras Selen+E tillskott som ska stärka immunförsvaret, gurglas smärtstillande grön(!) medicin och knapras lite mer piller typ ipren och panodil. Jag har gjort mig bekant med tv-tablån och det ser helt okej ut. Jag ska även tvätta, möjligtvis. Iallafall städa och vattna blommorna så mor min blir glad (det var tydligen inte så kul att komma hem sist tyckte dom, vadå ett diskberg och några döda blommor är väl inget, jag hade kunnat orsaka SÅ mycket mer) men också ringa min doktor imorgon bitti och se om man kan få göra ett nytt prov - höööörde jag hypokondriker?! - jag tror nämligen inte på vetenskapen just idag.
Annars äter jag soppa och dricker te bäst jag kan. Jag ska läsa tredje Milleniumboken och bädda om i alla sängarna med nya lakan. Åh herregud vad jag ordbajsar. Jag ska kolla på Fringe iallafall. Hejdå.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0