OS i svett

Idag har jag för första gången i mitt liv köpt en vit skjorta. På fredag drar nämligen feta feta feta konferensen igång där jag jobbar och vi ska alltså vara finklädda, och jag äger ju inga sådana finheter. Antar att man ska ha någonting under också, och eftersom jag inte ägde ett vitt linne (hallå? vem gör inte det? jag, uppenbarligen) köpte jag det också. Sicken storshopping! Men hallå, svarta långbyxor, vit skjorta och svart förkläde. VEM KOMMER VINNA OS I SVETTNING PÅ FREDAG? Tror jag vinner.

Annars har jag svettats, lagat veckans första riktiga måltid (dvs tallriksmodellen, annars äter jag typ bara pasta/nudlar/tonfiskröra) som bestod av vitlök, lax, ärtor, morötter, gul lök, currysås och ris. Värsta grejen!
Svettades lite i tvättstugan nu på kvällskvisten också, men nu har jag iallafall rena kläder (haaalleluljah).


Ps. Jag orkar inte diska idag, förlåt mamma.



Anna

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kan nog vara med och fajtas om guldet på fredag :p

2010-07-14 @ 23:01:57
URL: http://savvynemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0