Mardrömmen

Det här är nog det värsta jag varit med om. Jag tackar gudarna för att jag inte har astmahosta samtidigt för det hade jag SÅ inte klarat av. Fräsch pigg tjej satt imorse klockan 8.00 på Cityakuten och fick lila kapslar att äta 3 gånger om dagen i 10 dagar. F E S T.

De senaste 5 dagarna har jag inte kunnat göra följande, pga smärtan:
- Gäspat
- Hostat
- Kunna tryckutjämna öronen
- Äta annat än soppa, extremt överkokt pasta, yoghurt

Däremot har jag:
- Ätit minst 3 alvedon per dag
- Grinat lite varje dag för det gör så jävla ont
- Pratat högt för mig själv för att se om jag låter bättre (nej, det gör jag inte)
- Skaffat mig ett snyggt blåmärke i armvecket efter blodprov
- Inte diskat på en vecka
- Skaffat mig feber på 38,7 grader. K U L!

Min tillvaro är med andra ord inte extremt festlig. Har berordat alla jag känner som kommer åka till Emmaboda att komma med sms-updates om vilka som bråkar, haffar, vars tält går sönder osv, allt kul/smaskigt som händer. Sadly enough går jag back typ 1200kr på denna resa men vadfan, pengar eller min hälsa! (Hehe, hello pensionär, men faktiiiiist!)


En sån här sköning sväljer jag 3 gånger per dag. DEN ÄR JÄTTEEEESTOR! :(

Kommentarer
Postat av: Ylvis

Hej Anna, Det är så orättvist att du inte får vara frisk eftersom du var sjuk vid den här tiden förra året också. Man blir ledsen för din skull :( tack iaf för din kommentar :) tänkte bara tillägga att jag tänkte jättemycket på dig idag för jag åt laxpasta till middag (förlåt om jag suktar dig då du förmodligen inte kan äta det) Hoppas din sjukdom går och dör snart. Puss och kram!

2010-07-27 @ 22:02:23
URL: http://likeafairytale.blogg.se/
Postat av: Nicolas

assså nej fy fan vad orättvist hörrö du :(((((((

2010-07-28 @ 15:01:34
URL: http://nicolasg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0