Hjälp, för i helvete

Vaknade för en timme sen och ligger nu och tittar på ettan där Mia Törnblom berättar om sig själv, sitt liv och sina värderingar. Jag har hört så mycket om denna kvinna men aldrig riktigt kunna sätta fingret på spiken hur hon är eller vad jag tycker om henne. Det är ju den mest logiska kvinna jag hört talas om! Jag vill bara springa ut och läsa alla hennes böcker och gå på alla föreläsningar.

"Jag har alltid vetat att jag kan bli vad jag vill. Jag startade mitt första företag som 18-åring, har bott i olika länder och vågat göra en massa saker, men mina val var inte mina egna. Jag valde att prestera för att visa för min omgivning att jag kunde, istället för att göra det jag ville. Jag insåg att jag med en stark självkänsla skulle kunna nå dit jag själv ville och - framförallt - må bra på vägen dit."

http://www.hassleholm.se/images/kultur/Varen09/Mia-Tornblom.gif

Och, tio steg till bättre självkänsla hittas här.



Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0