Dom måste lära sig gå, det är vad folk säger om oss två

Sakta men säkert blir jag friskare här borta, och har väl insett att om 2 veckor står jag och Joanna och fnittrar i vimlet bland folk i slottsskogen, för snart spelar ju Håkan för oss. Hela Känn ingen sorg för mig göteborg-albumet, hur fint? Jag ska knapra c-vitamin, selen-piller och tvätta händerna samt bara b l i f r i s k tills dess. Helt fantastiskt ju. Såhär har det sett ut förr i tiden när jag sett herr Hellström och bandet runt om i Sverige:


(mobilbild heheehehh!) Scandinavium, april 2008


Cirkus, oktober 2008 (vad som följde med hem, trumpinne och signerad tygkasse)


Sundsvall, februari 2009


Örebro, februari 2009


Popcirkus, mars 2009


Gröna Lund, september 2009


Liseberg, september 2009

Det var väl ett axplock, kanske hälften av alla mina besök på deras spelningar. Innan detta år är slut har listan ökat fyra rader; Way out west, Stockholm, Köpenhamn och Lund. Kommer bli hur fint som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0