22:28

Jag har aldrig varit den som kan sova på eftermiddagen, ni vet när man kommer hem från skola eller jobb och är så extremt trött att man vill sova i en vecka? Idag hände det nämligen. Värmebölja, penicillin och jobbet tog kol på mig. Låg raklång i soffan i säkert 2h innan jag vaknade upp i vild panik och undrade vad jag hette, ungefär. Kanske var temperaturskillnaden, från läskkylen där vi har packat all dryck till frälsningsarmé-eventet denna långhelg och var jag spenderade 2 timmar idag, till att klippa 500 menyer på mitten i ett stekhett rum, lite för mycket för mitt arma halsflusshuvud.

Igår fyllde min lilla Julia 19 långa år! Det firade vi hemma hos Mathilda som snällt bjudit in till sin (grymt stora och snygga) lägenhet mitt i Vasastan och där vi överraskade födelsedagsbarnet. Jag gav bort ett medlemskort på Treat, haha, hon hänger där lite för ofta tror jag. Därefter mötte jag upp Nico, Olivia och Andrea för en sväng på F12. Jag var pisstrött så åkte hem rätt tidigt!

Nicolas ska ut idag igen. Är jag sugen? Jag vettefan. Ordbajs? Ja. Kalldusch innan sängdags? INDEED!


Julia, från i onsdags (torsdags morgon?) när vi G I C K hem från Spy bar inkl färdkost och försök till uppraggningar av random boys. Det var spännande, gjorde ont i fötterna men var ändå s k ö ö ö ö n t för det var ljust, klockan var fyra, det var sommar och pommes frites har aldrig smakat så gott!



Anna

Kommentarer
Postat av: Nicolas

hahah " och försök till uppraggningar av random boys." låter som att ni försökte men blev dissade

2010-07-15 @ 00:20:50
URL: http://nicolasg.se
Postat av: öh

du fick inte kommentera med din blorre som adress, den är ju D Ö D! :'((((((



men jajajaj du vet iaf. vin i skärgården, låter najs liksom men vem faaaaan var han, jo typ 35 bast och fett lökig. nej tack.

2010-07-15 @ 18:41:52
URL: http://logik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0