Så varför ligga här själv varje natt, när du kan ta på mig som ingen annan kan?








(Bilder från Burberry, Chanel, unknown)

När inspirationen är på minusnivå så är det läge att bläddra igenom alla bokmärken under fliken "bloggar" jag har här uppe i internetfliken. Jag letar och har mig, nu är det en sisådär 15 flikar öppna och Moneybrother sjunger för mig undertiden. Laddar ner I skuggan av värmen (finns också som bok, den är väldans bra så låna den på bibblan nästa gång ni har vägarna förbi vetja!) och ska snart titta på nån film på tv. Jag är mycket sugen på pesto, nån som vill förklara det? Oftare man är sugen på typ choklad eller annat gottegott men pesto? Jajaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0