RENT, will I lose my dignity, will someone care?



Fika/sen lunch/middag med Julia, Nicklas och Josefine på Vurma. Mycket gott men jag fick en baconbit i min macka av misstag, oj vad jag åt apelsin och allt möjligt efteråt för att få bort smaken. Usch. Sen begav vi oss till Östra Reals uppsättning av musikalen Rent. Nicklas var smått chockad över att jag aldrig sett den men nu har jag ju sett en förkortad/knäpp version. Duktiga var dom och roligt var det. Vinkade sedan hejdå till Nicklas och köpte två tidningar påväg hem samt mjölk på pressbyrån. Nu ska jag skriva klart oppositionen till imorgon och sen läsa mina inköp för, hör på detta; jag börjar 12.05 varje måndag hela vårterminen.

Kommentarer
Postat av: sara

vilka tidningar?! :o jag hann inte köpa någon idag. vad säger mitt cosmoastro? ;)

2010-01-25 @ 00:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0