my head is spinning around, my heart is in my shoes.


Tittade på denna konstigt fina och bra filmen med Joanna och Jonatan igår. Den var inte som vanliga filmer, men jag gillade den ändå. Knäpp och engelsk, upprorisk tonåring, lillasystrar som röker och dricker öl, mamman som inte bryr sig värst mycket... men bra var den!

Därefter åt vi mat, och sen skulle Jonte iväg så jag och Joanna kliade hunden bakom öronen, kletade mascara på ögonfransarna och spelade denna på högsta volym hos henne. Därefter begav vi oss såmåningom till Knast, eller fd. Knast, vad det heter nu vet jag inte... men då såg det ut såhär iallafall:



Vid strax innan stängning tog jag och Julia vårt pick och pack för hemfärd, en hemskt bra dag var det!

Kommentarer
Postat av: ee

fina bilder !

2010-01-17 @ 14:40:11
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0