how can I decide what's right, when you're clouding up my mind.

Vet ni vad man kan göra en söndag?
Laga laxpasta för tredje gången i helgen bara för att det är så extremt gott, titta på missade Grey's Anatomy-avsnitt på ch131.com, dricka mängder av te, mysa omkring ensam i lägenheten iförd rutig skjorta, mysshorts och raggsockor, göra spotifylistor för livets alla tillfällen, måla naglarna sådär blodröda, läsa fina böcker, överväga att klippa luggen kort igen men ångra sig, överväga att färga håret och inte bestämma sig, duscha i en halvtimme bara för att man kan, absolut inte diska eller städa... Ja ni förstår.
Det är iallafall precis vad jag har gjort idag.

Och det bästa? Jag kan göra samma sak imorgon också. För jag är nämligen ledig och jag minns inte sist det hände.



(Bild 1, 2)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0