en rödtott, jude law, en halv kladdkaka och några liter te.

När jag stod i duschen plingade det på dörren, och Joanna stod där glad i hågen med ridbyxor på. Vi åt mat och gjorde te, tittade på The Holiday och dregglade över Jude Law. Ärligt talat, är han inte Guds gåva till människan så säg. Inte helt okej. (Gissa vem jag har som skrivborgsbakgrund.........)
Ett avsnitt av Glee tittades på och sen bäddade vi ner oss i stora sängen med tusen täcken och kuddar för att kolla på dålig film på tv4 alternativt läsa horoskopet inför 2010. Var det inte knäppt att min mobil krånglade och jag lämnade in den, och det faktiskt stod exakt så? Läskigt... En hel del annat stämde också! Några cosmopolitan och veckorevyn senare somnade vi och Joanna gnisslade tänder hela natten lång. Nu på morgonen har jag städat hela lägenheten och Joanna den stackarn har pluggat en hel massa matspjälkning (jobbigt ord) i Biologi B, det har även tittats på Robinson Karibien och Färjan. Himla party program som går en söndagsdag måste jag säga.
Om några fem-minutare ska jag iväg och fika på Vurma med Nicklas, Julia och Jossan för att vi senare ska bege oss och kolla på Östra Reals uppsättning av Rent. Ska bli en fin avslutning på en lugn och mysig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0