universitetet 15-23.

Igår var det alltså fest för ÅF på Universitetet. Dessa töntar var i Allhuset (rummet bredvid dörren in till restaurangen) och fjantade sig lagom mycket med fel foundation och magtröjor, så mycket att polisen kom och besökte en stund.
Annars sprang jag mest runt som en tok med brickor och samlade in glas och bjöd iväg de sista vinglasen och fyllde på glas till höger och vänster samt övade min kapsylöppnarteknik på typ 3 backar Heineken. Har hällt ut så många halvfulla glas att den mängden hade kunnat försörja mig och mina vänners helger flera veckor framåt.
Också kul när överförfriskad 40 plussare kommer fram och sluddrar ur citat från sällskapsresan, typ "ja man var ju nykter imorse men nu börjar det ordna upp sig" tar ett glas vin i varje hand och vinglar iväg. Så jag har ju knappast tråkigt liksom.

Tänkte att ni verkligen undrade hur det var igår så nu vet ni. Nu städar jag i strumpor och stor t-shirt till extremt dålig musik. Ytterst givande.


1. Här hade Club Supreme sitt tillhåll. 2. Här var ÅFs party och jag sprang framochtillbaks och uppochner där pilen pekar. Det vita taket är restaurangen. (Eftersom ni är SÅ intresserade har jag tillochmed gjort kartan själv!! SHIT!!)

Kommentarer
Postat av: Isabella

haha han i mitten på planchen (som man ser när man klickar på länken) "DJ Ting" går i min pararellklass.

2010-01-23 @ 21:53:24
URL: http://radioregn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0