don't tell you weren't thinking exactly the same.



Ett, två

En onsdag bestående av en hel massa fint. Skoldagen var snabbt avklarat och extremt effektiv; betyg i natur och höll det jävla talet på svenskan, äntligen. Åkte till Joanna och slingade hår, åt mackor och tårta, tittade på tv. Åkte till lokalen och städade lite, eller ja, låtsasstädade, umgicks mest. Sen åkte jag, Julia och Jossan till Café Fix och åt massa gottis och pratade igen oss med Julia som har varit long gone i tre veckor 4,5 timmars jetlag bort, i Indien. Mycket mysigt och även fast temuggarna var kalla efter ett tag så fortsatte munnarna att glappa i takt och vi lämnade inte stället förän 2 timmar senare. Mycket fint!

Nu har jag bara samhällsuppsatsen kvar.. Men den tycker jag inte vi pratar om. Utan tittar på bilderna ovan och låtsas att det är sommarnatt, du ligger på gräset och tittar upp på stjärnorna, dröm dig bort. Jag ska läsa min bästa bok nu, och jag ska iallafall drömma mig bort som i alkoholdimmor, till festivaler och andra länder. Det är där jag vill vara nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0