Don't tell me not to leave right before I go, you don't even know what you're asking me to do.

Abstrakt är det jag vill
Abstrakt är det jag drömmer
Konkret är det jag har
Konkret är det jag aldrig glömmer
Abstrakt är längtan före
Abstrakt är saknad som blir kvar
Konkret är det jag hade
Konkret är det jag inte längre har
Abstrakt är stunder av glädje
Abstrakt är känslan av smärta
Konkret är tårar som rinner
Konkret är ett brustet hjärta




(Källa 1, 2, 3)

En grå onsdag fylld av florsocker från himlen. Tycker verkligen att all snö som vill komm får ta och göra det nu. Vi ställde in projektandet pga knappnålarna från himlen och jag kröp istället ner bland täcken och seveneleven brownies hos Joanna en stund. Borde göra en himla massa men orkar inte så jag stupar nånstans istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0