100121

Jag kan inte beskriva med ord hur otroligt otaggad jag är på att jobba i 8h imorgon. Det är inte jobbigt egentligen, nej, jag är en trevlig människa och de vet ju att jag inte kan allting så det är okej att fråga. Men åtta timmar jobb när jag hade kunnat göra så mycket annat. Vad hinns med på åtta timmar?

- Dricka åtaliga koppar te, och minst lika många kisspauser som fyllda temuggar.
- En hel natts sömn. Typ 2h över om det är vardag och 2h för lite om det är helg.
- Läsa kanske 1 riktigt bra bok.
- Bada väldans länge så tårna blir till russin och man blir helt seg efteråt.
- Promenixa runt valfri stadsdel.

Ni fattar?
Men nej, jag skall prompt befinna mig i ett restaurangkök och svettas. Riktigt riktigt rolig fredag! Som grädden på moset ska jag till tandläkaren innan. Hoppas dom borrar och bedövar så jag inte kan gå till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Tack :)

2010-01-22 @ 17:48:10
URL: http://passionated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0