100119

Regnet lurar i molnen och det sista jag vill är att gå ut. Tvättar kläder för fulla muggar men det gör inte så mycket, jag tycker om lukten av torkrum, nytvättade kläder ni vet. Ibland när man går på gatan så sitter det, i knähöjd ungefär, ventiler där det bara ångar varmluft från tvättstugorna. Vid ett sånt hål är det inte helt omöjligt att jag befinner mig lite då och då.
Lyckades förresten, apropå ingenting, göra en inbakad fläta på mig själv, dock hamnade den liksom på högkant? Vet inte hur man ska kunna rätta till det där.

Förresten tycker jag vi önskar oss en vår, (för _så_ långt bort är den ju inte, 2 månader som allra mest?) då det ser ut lite mer såhär:





(Bild 1, 2, 3, 4)

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Så fint skrivet, och så fin blogg du har! :)

2010-01-20 @ 19:05:58
URL: http://passionated.blogg.se/
Postat av: LIVINGTHEDREAM

FINA BILDER!

2010-01-21 @ 23:24:23
URL: http://livingthedream.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0