When I go, when I go, when I go, come see my spirit fly

Helgen har varit en lugn och bra helg då den bestått av vänner och sömn, vad mer behövs? I fredags blev det en vända på stan med Vilma efter skolan, helmys att träffa tjejen igen då det var minst 100 år sedan. På kvällen fick jag besök av Fanny och Vickan och vi gottade oss i gamla filmer från ettan, Sex and the city och kladdkaka samt hundra sorter te. Lördagen sov jag bort och rullade hem till Joanna en sväng på eftermiddagen för att titta på Twilight, och fick även utsökt middag i form av vegetarisk tikka masala, ytterst gott. Sen gick jag ner en sväng till Monki's cool jeans event för att känna på Nicolas nya frippa och heja på Fanny och återlämna ringar. Där fanns det gratis cider, vin och öl, samt ett berg av gratis godis. Jag gillart! Fantastiska godisar vare. Begav mig sen till Joanna igen för att mysa gärnet och dela ut gratis godis till folket.
Om 40 min ska jag tvätta, därefter hem till Julia för middag och sen ska vi vidare och se på Hamlet på stadsteatern ikväll. Kommer bli finfint.
Dessa bilder är från igår iallafall, helfestligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0