Tjugosjunde februari klockan 13:06

Mitt livs sista sportlov har börjat och vad ska man sysselsätta sig med detta lov då? Jo jag hade väl tänkt mig något i stil med; måla väggarna ljusgråa, spika upp hyllor, klippa håret, fira Zoë, ta hand om min sjuka Joanna, vinka tjejerna hejdå och lycka till på Åretrippen, sova för mycket och kanske söka lite jobb. Sportlov vet jag inte, men lov garanterat.

Igår myste vi till det ordentligt på Treat och under kvällens gång var det jag, Julia, Johanna, Isabelle + kryckor, Mathilda, Mickaela, Dina och Andrea som stod för underhållningen. Myskväll!

Tycker vi tittar på dessa skönheter också, skulle inte sitta helt fel om värdet tillät:


(skor scorett, klänning monki, väska don donna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0