Is it true what they say about us, are the walls closing in?

Måste bara säga en grej.


Shout out louds på popaganda, bild: rockfoto.nu

Hela gårdagen satt jag med näsan i ekonomiboken och kapitlet i samhällsboken vid namn internationell ekonomi. Inlämningen blev tillslut klar och jag lämnade in 2,5 sidor med babbel om internationell handel och kopplingen mellan valuta och aktiv handel.
Under hela tiden spelades Shout out louds nya skiva från spotify (LYSSNA HÄR!!!) och jag tröttnar liksom aldrig. Likadant nu, den har gått två varv men ändå vill jag ha mer. De är ju genialiska.

Det var bara det.

Kommentarer
Postat av: Greta

Åh, jag måste lyssna på den! Har ju köpt den och allt. Ska göra det lite senare. Din nya header är SÅ SNYGG, förresten. Puss <3

2010-02-26 @ 19:15:40
URL: http://punkelikat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0