Hjärndöd

Jag är lite trött på vardagen, min hjärna, rutiner och allt som händer, eller precis, det är ju ingenting som händer. Jag vill bara att det ska hända någonting. Nu. Idag. Om inte då så senast imorgon. Alternativt att ha något att längta efter. Verkligen vadsomhelst. Jag är så trött på vädret, på mig själv, på världen. Och sen är jag lite bitter. Men det förstod ingen eller? Ah. Ta hela veckan och kör upp den någonstans, väck mig i april när våren. Tack.

Titta och njut. Jag sitter med armhåren rakt uppåt. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Greta

Anna, du kanske vet det redan, det kanske ska se ut så, men ditt bloggnamn - inget är logiskt - täcker nästan hela inlägget för att texten är så stor. Det är lite svårt att läsa. Fast ganska snyggt, faktiskt.

2010-02-16 @ 21:51:52
URL: http://punkelikat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0