Guess who's gonna get some tonight.

Linn lånade ut Norwegian wood, resten lånade jag på Medisbibblan idag när jag, Bella och Fanny fick ett infall att låna lite böcker. Det här med bokklubbar kanske inte vore så dumt, eller vad säger ni?
Dessutom fick jag en impuls och ställde om kameran till RAW-kvalité, manuell skärpa och bokstaven M på ratten, fotade lite som kanske ska beskriva mig till fotouppgiften. Läsa gillar jag, så kanske nåt sånt här:
(Den ska dock redigeras med proffsigare program än mitt sketna photoscape, dvs har jag 2,5h på mig imorgon att göra det... och fota de andra tre bilderna. Men jag pallar inte vara ful och puder plus mascara befinner sig hos Joanna i en sketen påse som har åkt jorden runt för jag glömde den och vi gick om varann. Så den bilden på bara mig får vänta. Men de andra då, tänker ni, hallå du kan väl göra NÅNTING?! Ja, det kan jag, hörrni, men det är mörkt ute nu tyvärr. Och jag har s-ä-m-s-t ljus i mitt rum. Så det får la bli imorgon eller så. Jag behöver en tredje bild som handlar om musik, förslag? Öh, lång parantes, hejdå.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0