Äh.

Vet ni vad? Jag orkar inte bry mig. Sådärja. Nu när vi har klarat av detta klimax ska jag ta och berätta om gårdagen.
Solen sken hela dagen och det var blå himmel. Bara en sån sak gjorde ju livet lite lättare ett tag. På kvällen stoppade jag Joanna i dansskor och vi begav oss (för första gången idag) till Baba Sonic. Det var helkul! Många roliga människor, bl.a. en kille som petade oss på axeln och sa "humm, excuse me but do you know if the new gossip girl episode has started yet?" (han indikerade att glee inte var något för honom utan att han behöve Chuck, Blair och drrramaaa!). Han pratade även om OS och sa något i stil med "I had to google 'curling' cause I thought they were joking, I mean that CAN'T BE an olympic sport!!" och var helupprörd.
Kul kväll kul människor full Bella raggande killar olagliga kortköp utkastade killar snodda öl "hittade" öl sönderskrikna stämband håkan hellström min finaste Ella! och lite OS framför tvn innan sängdags halv fyra bredvid bästa Joanna.


(oh yes, random babakväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0