XXX

Det har varit en fin julafton för min del. Julidyllen med röda stugan och vita knutar samt halva tjocka släkten med alldeles för mycket mat, för energiska 2,5åringar och gamla farföräldrar har varit komplett. Blev fina julklappar med mycket Håkantema men även sånt jag ska ha när jag flyttar hemifrån (när nu det sker). Nöjd tjej!

På måndag åker vi till Borlänge och Kupolen för mellandagsrea, då ska jag bland annat hitta massor av träningskläder för nu skall det bli ordning och reda. Även kläder till nyår för det är lite lätt panik vetni; kommer hem dagen innan och då ska allting helst vara klart för jag orkar iallafall inte stressa då. Nejtack.

Nåja, julafton var det, här är en tråkig bild på vår plastgran som ändå var för prydnadens skull då vi firade hos låtsasfaster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0