HEJ

Jag heter Anna Hamnevik, tog studenten det fenomenala året 2010 och är alltså en årgång '91. Fyller Systembolagetåldern i september och bor på Kungsholmen i Stockholm.

Jag läste samhällsvetenskapligt program med inriktning media och ekonomi vilket passade mig som handen i handsken, på Kärrtorps Gymnasium. Skolan är som ett stort vardagsrum där folk ser ut lite hur som helst men alla får vara med ändå - all ära till skolan för det. Tre toppenår.

Jobbar för tillfället på HÖRS (Högskolerestauranger) och har min plats på Stockholms Universitet där jag framåt våren kommer bli ansvarig för den kalla delen plus bakverk på vår största enhet inom SU. Jag jobbar även extra på Bar & Café Berwald (Berwaldhallen) när det är konserter.

Det bästa i livet är mina vänner, att sätta upp mål och genomföra dem, äta god mat, sommaren, vackra män, Håkan Hellström (han har till och med fått en egen kategori...), att sova och att inviga nya kläder/skor.
Vad jag inte gillar i världen är barn som råkar illa ut, ensamna äldre människor, kyla (det värsta jag vet är att frysa), oärliga människor och att upptäcka på morgonen att mjölken är slut i kylskåpet.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv, men det är väl just det som livet går ut på - att finna sin plats.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0