7 DEC


Idag har jag exporterat fakturor samt besökt min kommande arbetsplats. Prego SU ska jag befinna mig vid och vara ansvarig för bakverken! Härliga tider. Kommer bli baktanten no 1 men det blir kul! Har tvättat hela kvällen och försökt plugga till STAD-kursen men det går sisådär, hittar liksom alltid nånting roligare att göra. Så är det väl alltid! Ska ge det ett ärligt försök nu och ifall jag kan det någorlunda så lägger vi det på hyllan och hoppas på det bästa. Lyssnar på allt som finns på spotify av Joshua Radin (mannen på bilden ovan) och det är perfekt december-musik. Prova!

Och en grej till. La undan en jacka idag för 1000kr på JC. Vet inte om det är värt det. Men måste ju trösta mig med nånting för att alla åker iväg till Indien och Kina och Thailand och så medan jag stannar i kylan. Då kan jag väl åtminstone få vara varm (och inte behöva gå i fuldunjackan för det!). Och sen funderar jag på en HTC Wildfire också men det är en annan femma, hehe. Klarar jag provet är jag värd en jacka och ett par tunnare kängor iallafall, en sak som är säker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0