10 / 12

Allå allå. Snor i hjärnan har hindrat mitt intellekt idag, känt mig lite dummare än vanligt. Lagt in referenser, åkt runt i bil som en tok efter snapsglas, beställningar, jullöpare och annat kul. Till slut kunde jag lämna arbetsplatsen och möta upp Julia för att hämta ut biobiljetter, 4 st till Svinalängorna. Vi åt tidig middag och mötte sen upp Lovisa och Jossan. Bio, 1 timme och 39 minuter sorg och fan vad fin och hemsk och fantastisk den var. Big like!

Så fort sluttexterna började rulla så torkade vi tårarna och sprang över medborgarplatsen till forsgrenska där Julias lillasyster och hennes konstsimsklubb hade luciauppvisning. Hur häftigt som helst!

Nu ska jag snyta näsan, äta snabbmakaroner (nomnomnom) samt sova ut och bli en frisk människa. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0