to die by your side, well the pleasure; the privilege is mine

3702990455_4dcbd919ec_z_large

Tumblr_l6w1ymumkh1qd5ab3o1_r1_500_large

Tumblr_l1f3hpyt8a1qa6hruo1_500_large
(Bilder från weheartit)

Sömn och ständig dagdröm. Fler timmar på dygnet tack, eller flera vecka nummer 34, helst två stycken så skulle jag kunna göra allt jag vill göra då. Jobb som dubbelbokas och trippelbokas, jag vet inte på vilket ben man ska stå. Först till kvarn hörrni!
Idag har jag städat lägenheten och nu håller jag på att tvätta. Det är ju också bra, med rena kläder liksom.

Om 3 dagar åker jag och Joanna till göteborg. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Joanna

till göteborg för way out west? är så peppppppp!!!!!111

2010-08-11 @ 19:08:04
URL: http://soundbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0