på sista tiden











Jobbade på BWH första gången förra tisdagen - 9,5 timme blev det och jag och Sofia blev klara 01.00, hejdå sömnen- hello hosta! Jobbade alltså inte popaganda-dagen och blev utan biljett.
Jobbade mycket själv på UNI torsdag och fredag med vanlig hjälp från the boss. Bra gick det och första dagen var det 12 timmar plus låsa och larma första gången (det gick bra!) och på fredagen var det 6 timmar. Fredag kväll spenderades först på Kungsg. 37 och bowlandes med Julia och jobbet- fri bar slutar illa. Vi rullade Kungsgatan neråt och landade på Sommar! och dansade skorna av oss till "maaaa milkshake brings all da boys to daaa yaarrd" och sånt. BRA KVÄLL!
Lördagen. Sjukare än på hela veckan, men jag ger mig inte. Efter 5 tröttsamma och långtråkiga timmar smyger sig en tanke in i mitt huvud- kanske kan jag planka in ändå? Jadå. Fast ännu bättre! Möter upp Joanna, Fanny och Moa och Fannys bror hade kommit över några band som jag då fick köpa till det förmånliga priset av en hunka istället för 5,5 hunkor. Shout out louds, Hurts, Magical Numbers, Hot Chip. WOOOOP WOOOOOOP! Brabra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0