håll i mig och släpp aldrig taget

Dum av dig har gått på repeat här hemma. Tillsammans med den specialskrivna låten Håkan framförde på Wow.
Om Daniel tänkte vara såhär bra vill jag nog att Svart, vitt, och allt däremellan ska komma typ nu! Hans skiva alltså. Nåja, håller på att sätta ihop filmen från gbg, ska stänga ner allt och ta tag i bilderna sen, typ en miljon (eller iaf 400) stycken. Och något jävla jobbigt var att jag har snurrat runt räknaren på kameran nu så någonstans under Anna Ternheim tog jag min 10 000e bild och räknaren började om från noll, därav knasig ordning i just den mappen när den börjar om på 00001. Hm. Jajajaja! Jag är iallafall helt s l u t. Ska steka mig lax, göra potatisklyftor och äta sån där myzig gul dillaioli, det nya svarta typ, S Å gott.
Nog med ordbajset. Här är Håkans låt iaf!


Kommentarer
Postat av: Joanna

åh det var så jävla vackert

2010-08-21 @ 14:42:40
URL: http://soundbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0