PLANS

Veckan kommer bli bra tror jag, fastän jag tydligen inte alls skulle laga middag idag. Min motivation ligger på minus och plugget dränker mig.

Snart ska jag iväg till Julia och låna flytväst inför morgondagens skiva, nämligen min paralellklass med tema "kom som en sång" - gissa vad jag ska vara? Jo, båten (boten) anna, och JA jag vet att det inte är en sån båt men det är ju det som är det roliga! Så sylvester och flytväst och randig tröja åker på imorgon kväll.
Imorgon ska jag även på provsmakning (hjälp!) av nötter. Spännande.
I helgen är det scouternas dag också, om nån undrade. Ni hittar mig i Hagaparken, all day long.

Här är tre bilder från de två senaste dagarna:


Jag var rätt duktig och lyckades med detta INNAN vi ens kommit till Zoës skiva. Win win på den.


Köpte (äntligen) ett par låga, vita converse. Studenten????


Bytte mina trasiga skor från förra sommaren och fick köpa dessa för en hundring istället för två stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0