PANNKAKOR & FILM


Killen ovan var även han kalasbakis, så vi våldgästade Joanna, sjuklingen med lunginflammation. Tre lagom risiga människor under samma tak, helt enkelt. Vi gick på mysig prommis med hunden, badade hunden (har aldrig sett sötare än en blöt Sigge), gjorde ett lass pannkakor (och åt dem) samt tittade på Harry P #6 och lite The Holiday i bakgrunden. Kom inte hem förän 11, bra jobbat!

Klippt och klart är det förresten att båda "turkungarna" (Joannas brorsdotter kallade Ludvig för tokunge = lät som turkunge) kommer på min skiva, mycket roligt! Tror minsann jag kommer ta med mig de absolut snyggaste människorna i utklädnadsväg, vad jag förstod av det de ska komma som... Hello djurparken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0