LIKE

Har sökt cirkus 9 jobb idag, får väl se söndagarna som sökajobb-dagen. Nåväl, ska på ett informationsmöte imorgon redan på ett ställe, de ringde upp 7h efter att jag skickat mejlet, de var inte långsamma iallafall!
Vet inte hur jag lyckas, men är alltid så extremt handlingsförlamad fram till 19-20.00 på söndagar, då får jag ett ryck och gör allt jag hade kunnat göra närsomhelst på en timme. Har sprungit till affären, lagat världens mumsigaste soppa med mozzarella och turkisk yoghurt ovanpå, halvt städat och sitter med färg i håret. Tanken är att det ska bli likadan färg i hela håret, istället för lite blandade nyanser här och var.


Klicka på bilden för att lyssna på en finfin låt!

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag ska också till Emmaboooodaa! :D

2010-04-26 @ 20:41:37
URL: http://hannour.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0