LEZKIGT

Wooooh, igår skrev vi engelska "nationella" i 2h. Det finns ungefär inget nationellt prov i Engelska C så vår skola hittade på ett, eller så kanske alla gör? Jag vet inte, hursomhelst var det rätt okul att gå upp fyra timmar tidigare för att sitta i skolan klockan ÅTTA en MÅNDAG. Jag har aldrig i livet varit i skolan så tidigt förut.
Efter skolan gick jag runt lite och gick sedan på den läskigaste arbetsintervjun jag varit på, för SST. Nu sitter de liksom och analyserar hur jag pratar, haha. Jaja. Träffade Charlie och hans vän Frida en sväng, whooa modelldagen liksom! Kände mig rätt kort och ugly, typ.
Hälsade på juniormötet för att pracka på Jenny och Fredrik skivbiljetter. Kommer bli naaaaajs!

http://i.models.com/oftheminute/images/2009/06/6752/Charlie-Westerberg.jpghttp://3.bp.blogspot.com/_tYXveeajoiQ/S0Zw0iRIF2I/AAAAAAAAEFc/M85OKfiS_cs/s400/frida_gustavsson_digital+test.jpg
Bredvid dessa känner man sig rätt kort och ugly, som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0