FRE + LÖR

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/64/Gr%C3%B6na_Lund.jpg
Fredag, vi möttes i slussen och tog båten över till Gröna Lund. Helt galet mycket folk, men vi (som alla andra) fick våra VIP-åkband (haha) och hann under 4h åka bläckfisken, blå tåget, slänggungorna, katapulten, discojet(?) och jetline (bergochdal-banan). Helkul! Därefter tog vi båten tillbaks till fastlandet och åt helgod middag på Pizza Hut, fancy fancy. Hem till sängen efter det.


(Bild från lägret i Danmark sommaren 2009)
Lördag, gick upp klockan 7 för att göra matsäck och sånt kul. Tog bussen till Hagaparken och tillbringade dagen chillandes i solen (i kylan!) med att rätta avdelningarnas svar. Andrea, Fredrik och Jenny hade gjort kontrollen helt själva och alla var supernöjda och tyckte det var roligt, skönt för det oroliga gänget. Träffade på en hel del bland annat min lilla skitunge, hon hade minsann också tävlat fast för Kärrtorp.
Vi åkte därifårn eftersom vi var 2 cool 4 prisutdelning, så jag åkte hem till Joanna. Blokus och finmiddag med henne, hennes mami, mormor, morfar och lillasyster. Rullade till vardagsrummet efter det och spelade MIG hela kvällen.

Joanna roade sig lite också:

Och det var allt för dessa två dagar. Idag lyser solen och jag ska väl göra någonting vettigt, om inte annat ta mig till ett apotek för att köpa dunderhalstabletter för rivjärnet i halsen. Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0