FACEBOOK

Haha. Jag sitter och småskrattar för mig själv, men det finns ju otroligt många dåliga grupper på facebook, vi tittar lite tycker jag!

  • Från början lyder meningen; My milkshake brings all the boys to the yard, and they're like 'It's better than yours' men blir tilllslut;
    - My frisbee brings all the Turks to the yard, and they're like; "vem vare?!"
    - My pölse brings all the Danish to the yard, and they're like; FO HELVEDE!
    - My kebab brings all the Arabs to the yard, and they're like; الله أكبر

  • Öh. Vet inte var dessa kommer ifrån. Men hahaha iallafall;
    - Morsan ringer "var är du?" "i skolan" så är man i stallet ;pPPppp;pPP;;PP
    - Farsan ringer "var är du?" "hemma" så är man i en vulkan ;p;P;P;P;P;P;;PP,;PP
    -
    Mormor ringer "vad gör du?" "städar" så stökar man ner ;PpppPPPp

  • Sen alla skämt om denna jävla vulkan, Eyjafjallajökull eller vad den nu heter.
    - VI SOM BLEV RIKTIGT ÖVER-ASKADE (...)
    - Eyjafjallajökull is becoming a pain in the ash.
KUUUUUUL humor har jag här borta. Nu ska jag dra ett varv med dammsugaren och borsta håret. Sen ska jag springa iväg och möta upp flickor och pojke för att bege mig till Gamla stan och SKIIIIIIVA!

Sminka mig indiskt också, juste. Hmm. Hur? Såhär: (?)

http://farm4.static.flickr.com/3212/2511933378_9f6b338333.jpg

Kommentarer
Postat av: Joanna

kan ändå inte låta bli att skratta åt 'My magic brings Voldemort to the yard and i'm like, thats hurting my scar'

2010-04-19 @ 17:30:58
URL: http://soundbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0