BOMB

När mamma väckte mig klockan 03 sharp trodde jag hon skämtade, men nej, vi skulle visst upp och in i bilen. Med jackor över mig och kudden i ett stadigt grepp sov jag vidare och hem kom vi vid 06. De rullade vidare till jobbet och jag rullade ner i sängen. Idag ska jag försöka färga håret och träna lite tror jag minsann. Boka tvättid skulle underlätta då tvättkorgen svämmar över...... kul!

En liten bildbomb med bilder från sommarstugan, dagen vi var där och roade oss.


Smultronbladen började visa sig, ett solklart vårtecken!


Man kan knappast tro att denna bild bara är 5m bort från smultronbladet, men så är fallet. Snö från taket åkte ner och ställde stegen sådär.



En av fyra stugor.


Min mamma är en kul typ och planterade blommor och påskfjädrar i en väldigt (väldigt väldigt väldigt) tung hink.


Enbär.



En holk som jag klättrade upp på stegen och spikade upp förrförra sommaren. Ska man kanske vårstäda dem åt fåglarna?

Förutom detta så skottade vi fram tulpanskott, åt mikrovärmd lax och potatis, borrade hål i isen och fiskade, satt i solen och njöt samt en hel del annat som hanns med under dagen där. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0