was it you who spoke the words, that things would happen but not to me.

Turligt nog hann jag med både torsken, logg till projektarbetet och lite höstmode. När jag väl landat i soffan orkade jag dock inte resa på mig så nu har kvällen runnit iväg även denna dag och jag har avklarat två avsnitt 2½ men samt Singing bee celeb. Det sistnämnda var otroligt roligt endast för att Tore, från FC Z ni vet, vann hela kalaset. Och han sjöng som en kratta rakt igenom. Det var sådär gråtskrattkul.
Nej ni, nu ska jag minsann duscha och därefter sova igen de förlorade timmarna för jag känner nog på mig att det kommer bli lite mer förlorade h's natten till fredag då detta händer! Kommer bli hur kul som helst tror jag.


Sen är detta ett litet guldkorn, vassego. Det behövs såhär när termometern visar under tvåsiffrigt och vi ställer tillbaks klockan en timme på söndag. Han är fin den där killen, Jason Mraz. (Nej, det är inte I'm yours-dängan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0