två inköp.



Ett par leggings från H&M, och en knasigt fin tröja från Monki. Tröjan är jag nästan extra nöjd med då den är lite stor sådär, och har två fickor faktiskt fast det syns inte, sen är den helt okej lång att ha bara ett par strumpbyxor till. I dessa två ska jag ut och dansa ikväll. Jag sover hos Joanna, så det blir närmare hem och närmare till skolan imorgon. Det är alltid rätt kul i skolan en torsdagsmorgon när man varit ute, faktiskt. Allting blir typ, kul.
Nu ska jag umgås lite med min familj, det känns som jag inte sett dem på år och dar. Hejs!

Kommentarer
Postat av: jennie

Åh, såg dig i niotillfem bloggen. Söt!

2009-10-21 @ 21:49:11
URL: http://jennieblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0