TEA&TV, tisdag.


Tunnbrödrulle med ost och gurka plus en kopp te får morgonen att bli åtminstone lite bättre, det är alltid nåt.
Idag bjöd dagen på två lektioner och köp utav 3 klädesplagg (två tröjor och ett par leggings) och en packe svarta hårsnoddar. Därefter hem till Joanna och spendera eftermiddagen pratandes, ätandes, filmtittandes, kittlandes mellan duntäcken i den stora soffan på söders höjder. Sånt gillar vi.
Ikväll ska jag minsann vara vaken hur länge jag vill, för imorgon är jag ledig. Jajjemän, ni hörde rätt. LEDIG. Det är inte varje dag inte! Hade passat bättre på torsdagen maybe för då hade man ju kunnat gå ut med gott samvete... Nåväl. Man kan inte få allt.
Nu ska jag vika tvätt i mina spretigt randiga svart/vita leggings och blåa tröja. Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: freja

hihi aw :33 merci



vika tvätt låter mysigt. tunnbrödsbilder gör mig hungrig.

2009-10-20 @ 20:41:02
URL: http://labyrinter.blogg.se/
Postat av: Anna.

Hej.

Hittade din bild på niotillfem. Den var mest eyecatching av alla bidrag tyckte jag. Och nu ser jag att du tar väldigt fina bilder också =)

2009-10-20 @ 22:40:07
URL: http://annamariamadeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0