sextonde oktober.

Huvudet känns tungt som en påse sten, regnet faller utanför, inlämningsrummet på fronter stänger 23.59, ändå känner jag mig lättad och lugn. För nästa vecka händer det ungefär ingenting. I helgen kommer det bli rensat i min klädlåda, och sånt blir aldrig fel. Dessutom har jag ett par nya skor, minsann. Och om jag hinner klart med uppsatsen i tid så ska de få ta mig dansandes ut till Strand eller stan.
Den årliga förkyldningen är här förresten. Så jag snorar mest hela dagarna och har vakuum i huvudet. Vad botar man det med? Jag hinkar te med hälften honung och knaprar strepsils, tjocka halsdukar (Nicolas för tillfället), raggsockor samt tjocktjocktjocktröjor. Vad mer begärs egentligen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0