oho för att satsa det sista på mirakel.


Nu ni. Igår var det vin och dans på schemat vilket prickades av med bravur, natten spenderades på högbergsgatan skedandes med två vänner, i färre timmar än vad som behövdes. Det har känts idag, vill jag meddela. Men sova kan man göra när man är död, typ.
Mitt samvete säger åt mig att plugga, och lite måste jag ju faktiskt för annars hamnar man så sablarns mycket efter, men jag säger tvärtemot, sitter här ibland äpple/kanel-doftljus dofter och regn på rutan med ett rykande nytt, för mig, nummer av nån veckotidning.
Vad är mest frestande, torsken i östersjön eller höstmodet? Oj, nu blev det genast svårt att välja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0