motivationen, var är du?

Jag som trodde jag var fantastiskt bra på att plugga och planera. Nej men du, där sket det sig nog nånstans på vägen. I skolveckorna, ja men då har jag ju inget annat för mig. Nu är det lov (ni hör ju själva, inte sjutton ska man röra skolböckerna på LOVET!!!) och då ser jag helt plötsligt 1000 andra saker jag hellre gör än att öppna den där förbannat gröna religionsboken.
Men idag, ny dag, nya tag, nytt försök. (Antagligen nytt misslyckande också.)
Fast jag har faktiskt gjort ett schema. Ett tidsschema, ja ni hör ju, som om jag vore helt efterbliven och inte hade nån koll på mig själv och nån diciplin. Men nu kanske fallet är så. Naturligtvis är jag inte efterbliven (eller?) men lite dålig diciplin kan jag nog instämma på.
Plugga, rensa, städa, plugga, rensa, vika tvätt, plugga. Nånting sånt. Återkommer ikväll om hur det gick. Ehehehh.

PLUGGMUSIK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0