höstig torsdag.





Och för en gångs skull är det faktiskt jag som tagit bilderna (inte från flickr eller leloveimage då).

Förvirrad dag, helt slut efter tre lektioner och då väntades en föreläsning. Den var dock positivt överraskande, vi fick besök av Posithiva Gruppen och två killar som berättade hur det var att leva med HIV+ och Aids, det var mycket ny information faktiskt. Det är ju inte ett så belyst ämne direkt, så man vet inte så mycket. Det var väldigt givande iallafall! "Alltså, jag och min kk har kommit överens om att jag kan suga honom, fastän vi tar risken, eller ja, HAN tar risken, men det är ju otrooooligt liten chans att han ska bli smittad genom oralsex." Ja, ni förstår. Tokigt öppna om allt och det var helt enkelt värt att stanna i nästan 2h för det. Tummen upp.

Nu ska jag ta mig i kragen och göra nåt vettigt. (Känner jag. Men det lär ju inte hända, ni vet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0