gravitationen har glömt mig och jag kommer aldrig mer att landa.




Trötta fötter, mätt mage, ont huvud. Dansandet sitter kvar i huvudet och yrar runt bäst det vill.
Middag och fint ute i skogen, därefter resa in till stan och tillslut hamna på ACE. Det var kul, det var värt, fastän alla inte riktigt var närvarande. Men ändå - florence, arctic monkeys, franz ferdinand, håkan, kent, the beatles. Vad mer kan begäras, egentligen? Det var en fin kväll, hursomhelst. Dog ungefär 03.30 bland kuddar och duntäcken.

Idag ska jag rensa ut min byrå, det får inte plats nånting där längre. Det, och diska. Jag känner på mig att det kommer ta ungefär hela dagen i min takt.

En vecka kvar till höstlov, det är bara att hålla ut, håll ut nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh åh åh, älskar den nedersta bilden, har den som bakgrundsbild på datorn. c'est trés magnifique!

2009-10-18 @ 17:03:13
URL: http://frokenrundberg.blogg.se/
Postat av: ellinor

jag håller fullständigt med Fröken Rundberg

2009-10-20 @ 19:29:03
URL: http://ellinorthune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0