5 timmar på högbergsgatan.



Ja, en fantastisk kväll var det. Underbara bullar, underbar Joanna, underbara Costa del sol, underbara bilder från resan, och mycket kul fick man höra minsann. Dessutom har vi skapat ett event på facebook, nämligen Kladdkakans dag. Ja, det finns typ tusen andra dagar för just Kladdkakan som nån annan också fått infall att göra, men nu finns ännu ett då. Folk är ju roliga som påpekar det all the time. Som om vi inte visste att det fanns andra liksom.
Nä. Nu ska jag dra på mig yllesockor och rota fram den största halsduken jag har, sen rulla iväg till skolan. Har förresten nackspärr eller nånting mysigt efter i lördags på ACE. Det var förresten asroligt, sjukt värd kväll dock är jag som sagt småsjuk/förkyld och kan vrida huvudet endast eine bichen. (Fortfarande spelade de BÄST musik; The Strokes, Håkan Hellström, Florence Valentin, Mando Diao osv.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0