091025


Fredag. Fyndade 4 tröjor och ett par skor i kaoset på Weekdays utförsäljning, samt såg fantastiskt fula kläder med Julia och Johanna. Åkte hem och lämnade allt jag släpat på och åkte tillbaks till Jullan, vi åt mat och gjorde kola till Lovisa. Åkte hem till Lovisa och det var presentöppning, sofistikerad dans samt tårtätning.
Efter nån timme drog vi oss till Fridhemsplan för att ta oss vidare till Stadshagen och FABRIKEN där Konstig Klubb höll till denna afton. Fantastiska människor och epilepsiljus gjorde kvällen till en finfin kväll. Promenadavstånd hem gjorde inte saken värre.
Lördag. Vaknade men borde inte gjort det. Förflyttade mig till soffan. Spenderade dagen med tv3. Åkte in till stan för att fira Ylva som fyllt år, spenderade på klubb Malibu med bäst sällskap.
Gick förbi och sa hejsvejs till Joanna och co som satt på annat ställe. Hem och sova. Ställde om klockan mitt i natten och min mobil är så smart så den ställde om sig själv IGEN, så när jag vaknade tyckte jag det var najs att jag var utsövd fast klockan var typ tjugo i tolv. FAIL! För klockan i köket var tjugo i två och den ställer inte riktigt om sig själv, så att klockan var alltså tjugo i ett.
Söndag då. Gjort ingenting idag heller. Det regnar ute. Och ikväll ska jag till Mosebacke och kolla på spelningar, gratis inträde ju, sånt gillar vi!

Sen vill jag dö på religionen lite. Han är ju knäpp, läraren. Tror vi läser endast det ämnet, typ. Nä vet nån vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0